
Het FOETSJE-model toetst de potentiële marketingstrategie op de haalbaarheid van 7 doelstellingen. Deze 7 doelstellingen zijn vertegenwoordigd door de volgende vragen ten aanzien van de marketingstrategie: Financieel – Genoeg middelen beschikbaar om het plan uit te voeren? Organisatorisch – Is het plan organisatorisch uitvoerbaar? ...
Gevonden op
https://www.coachingplanet.be/buzzwords/

Het FOETSJE-model toetst de potentiële marketingstrategie op de haalbaarheid van 7 doelstellingen. Deze 7 doelstellingen zijn vertegenwoordigd door de volgende vragen ten aanzien van de marketingstrategie: Financieel – Genoeg middelen beschikbaar om het plan uit te voeren? Organisatorisch – Is het plan organisatorisch uitvoerbaar? ...
Gevonden op
https://www.coachingplanet.be/buzzwords/

Met het FOETSJE model kan een marketingstrategie worden getoetst op haalbaarheid. Aan de hand van het model wordt de strategie getoets op 7 punten:
(1) F: financieel (financieel haalbaar?);
(2) O: organisatorisch (organisatorisch uitvoerbaar?);
(3) E: economisch (economisch verantwoord?);
(4) T: technologisch (technologi...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Met het FOETSJE model kan een marketingstrategie worden getoetst op haalbaarheid. Aan de hand van het model wordt de strategie getoets op 7 punten:
(1) F: financieel (financieel haalbaar?);
(2) O: organisatorisch (organisatorisch uitvoerbaar?);
(3) E: economisch (economisch verantwoord?);
(4) T: technologisch (technologi...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.